Search engine marketing (SEM) წარმოადგენს ინტერნეტ მარკეტინგის ფორმას, რომელიც მოიცავს ვებ გვერდების პოპულარიზაციას საძიებო სისტემების ძიების შედეგებში (SERPs) პრიორიტეტების გაზრდის მიზნით.
SEM აერთიანებს SEO-ს – (Search Engine Optimization) – რაც უზრუნველყოფს საძიებო სისტემებში ორგანული ძიებების გენერირებას და ფასიანი ძიებების ისეთ ინსტრუმენტებს, როგორიცაა: Google Adwords – (ტექსტური რეკლამების განთავსება Google-ს საძიებო სისტემაში) და Bing Ads, ადრე ცნობილი როგორც Microsoft adCenter).
SEM-ის მთავარი მიზანია გაიყვანოს თქვენი ვებ გვერდი საძიებო სისტემების TOP პოზიციებზე და ეფექტური რეკლამირების პირობებში ხელი შეუწყოს თქვენს ვებ გვერდზე ვიზიტორების რაოდენობის მკვეთრ ზრდას.
აქედან გამომდინარე ძალზედ მნიშვნელოვანია, ეფექტური SEM სტრატეგიის ჩამოყალიბება.
Comments