Skip to main content

ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი დღეს.


ციფრული მარკეტინგი – ეს ტერმინი დამკვიდრდა გასული საუკუნის 90-იანი წლების დასაწყისში, როდესაც დაიწყო ციფრული სერვისების განვითარება. ინოვაციური ტექნოლოგიების დანერგვის კვალდაკვალ დაიწყო რეკლამირებისდა მარკეტინგის ტრადიციული ფორმების და საშუალებების ტრანსფორმაცია ციფრულ არხებში.  
მსოფლიოში ინტერნეტ მომხმარებლის ზრდასთან ერთად დღითიდღე იზრდება ინტერნეტ რეკლამის მნიშვნელობა და ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად ვითარდება ციფრული სარეკლამო არხებიც. 
ციფრულ მარკეტინგს ტრადიციულთან შედარებით ცალსახა უპირატესობა აქვს. ეს არის: მზარდი წვდომა მიზნობრივ აუდიტორიაზე,
ხარჯეფექტურობა, საშუალება ფოკუსირება მოახდინო კონკრეტულ სეგმენტზე და შესაბამისად მნიშვნელოვნათ გაზარდო ამა თუ იმ კამპანიის პროდუქტიულობა, ასევე დათვალო შედეგები ზუსტად.
თანამედროვე სამყაროში ძნელად წარმოსადგენია განავითარო თანამედროვე ბიზნესი ციფრული მარკეტინგის გარეშე. 
დღეს, ნებისმიერი ბიზნესისთვის იქნება დამწყები, თუ მოქმედი მუდმივ გამოწვევად დგას ციფრული პლატფორმების და არხების ათვისება, ეფექტური მარკეტინგული კამპანიების შექმნა, სწორი სტრატეგიის ჩამოყალიბება, განვითარება და ეფექტურად მართვა. ამ გამოწვევებზე პასუხის გაცემა წარმოუდგენელია ციფრული მარკეტინგის ძლიერი სპეციალისტის ან სპეციალისტთა ჯგუფის გარეშე. 

    ციფრული მარკეტინგის სააგენტო/ციფრული მარკეტინგის კომპანია/დიჯიტალ მარკეტინგი/დიგიტალ მარკეტინგის სააგენტო/digital marketing სააგენტო/ონლაინ მარკეტინგის სააგენტო/ონლაინ მარკეტინგის კომპანია/ონლაინ მარკეტინგი/ონლაინ მარკეტინგი/onlain marketingi/cifruli marketingis saagento/onlain marketingis kompania/onlain marketingis saagento/ციფრული სარეკლამო კომპანია/cifruli sareklamo saagento kompania/”ონლაინ მატრკეტინგი”/”ონლაინ მარკეტინგის სააგენტო”/ინტერნეტ მარკეტინგი/ინტერნეტ მარკეტინგის სააგენტო/ინტერნეტ მარკეტინგის კომპანია/internet marketingi/internet marketingis saagento/internet marketingis kompania/cifruli media marketingi/ციფრული მედია მარკეტინგი/ონლაინ მარკეტინგის კამპანია/ციფრული მარკეტინგის კამპანია/როგორ ავარჩიო ონლაინ მარკეტინგის სააგენტო/როგორ შევარჩიო ონლაინ-ინტერნეტ მარკეტინგის სააგენტო/ინტერნეტ მარკეტინგის სააგენტოები/ინტერნეტ მარკეტინგის კომპანიები/ონლაინ მარკეტინგის კომპანიები/ონლაინ მარკეტინგის სააგენტოები/ციფრული მარკეტინგის კომპანიები/ციფრული მარკეტინგის სააგენტოები 

    Comments

    Popular posts from this blog

    "ციფრული მარკეტერი"

    ციფრული რეკლამირება - "ციფრული მარკეტერი" ციფრული რეკლამირება ციფრული რეკლამირება  კომპლექსური, მრავალფეროვანი და დინამიური პროცესია. მოიცავს ციფრული რეკლამების და კამპანიების შექმნას, სტრატეგიების ჩამოყალიბებას, სხვადასხვა სარეკლამო არხების თუ პლატფორმების ათვისებას, შედეგის გაზომვას, მათი ეფექტურობის განსაზღვრას და მართვას. იხ.  ციფრული მარკეტინგი კონკრეტულ სარეკლამო კამპანიას, კონკრეტულ სარეკლამო არხსა თუ პლატფორმაზე, შეიძლება ჰქონდეს კონკრეტული დატვირთვა. სარეკლამო კამპანიების ნაწილი შეიძლება ბრენდის ცნობადობის გაზრდაზე იყოს მომართული და მუშაობდეს ფართო აუდიტორიაზე, ნაწილი კი მიზანმიმართულად მუშაობდეს სამიზნე აუდიტორიაზე და ეძებდეს პოტენციურ მომხმარებელს. ციფრული რეკლამირება  მუდმივი გამოწვევების წინაშე დგომას ნიშნავს. საჭიროა ამ გამოწვევებზე წინასწარ ზრუნვა, დროული გამოვლენა, მყისიერი რეაგირება და ეფექტური გამოსავლის პოვნა. ხშირად ერთი შეხედვით მარტივი საკითხი რთულად დაძლევადი ხდება იმის გამო, რომ წინასწარ არ

    საბანერო რეკლამა

    საბანერო რეკლამა საბანერო რეკლამა - (DISPLAY NETWORK) - გაზარდე ბრენდის ცნობადობა. საბანერო რეკლამა გუგლში  –  Google -ს პარტნიორი მილიონობით პორტალი, ვებ.გვერდი და ბლოგი, რომელიც ჩართულია  Google AdSense   – ში წარმოადგენს ერთგვარ პლატფორმას, სადაც შეგიძლიათ თქვენი  საბანერო რეკლამის  ჩვენება.  Display Network -ში გაშვებული  საბანერო რეკლამა მსოფლიოს ინტერნეტმომხმარებლების 90%-ს აღწევს და   Google -ს ეს  სარეკლამო არხი  საუკეთესო შესაძლებლობაა ფართო აუდიტორიაზე სამუშაოდ. AdSource  გთავაზობთ გრაფიკული საეკრანო ბანერების განთავსებას  Google -ს პარტნიორ პორტალებზე, როგორიცაა  YouTube ,  ასევე  Gmail   და ის ვებ.გვერდები და აპლიკაციები, რომლებიც ჩართულია  Google AdSense -ში. ზუსტი  “თარგეთირების”  მეშვეობით ჩვენ მოვახდენთ ფოკუსირებას კონკრეტულ სეგმენტზე. გამოვიყენებთ ყველა საჭირო ინსტრუმენტს და თქვენს  საბანერო   რეკლამას  მივცემთ სწორ მიმართულებას.  რეკლამას  ვაჩვენებთ მიზანმიმართულად იმ აუდიტორიას, რომლ

    ძებნის რეკლამა

    ძებნის რეკლამა SEARCH NETWORK - გამოჩნდი Google-ს საძიებო სისტემაში. რეკლამა გუგლში  –  google -ში ყოველდღიურად მილიონობით ძიების ოპერაცია სრულდება. უამრავი პოზიტიური ფაქტორის გამო მომხმარებელთა უდიდესი ნაწილი  Google  -ს საძიებო სისტემას იყენებს. ტექსტზე დაფუძნებული  რეკლამის  განთავსება  Google -ს საძიებო სისტემაში საუკეთესო საშუალებაა ბრენდის ცნობადობის ამაღლებისთვის, პოტენციურ მომხმარებლებზე თქვენს მიერ შეთავაზებული მომსახურების და აქციების რეკლამირებისთვის და რეალურად უდიდესი წვლილი შეაქვს გაყიდვების ზრდაში. რეკლამა გუგლში  – ეს არის თქვენი პროდუქტის და მომსახურების ყველაზე წარმატებული გაყიდვის არხი. ასევე გზა, რომელიც ეფექტური სარეკლამო კამპანიის პირობებში მინიმალური დანახარჯებით მოგიტანთ მაქსიმალურ შედეგს. სტატისტიკის მიხედვით საძიებო სისტემაში მთელი  “ტრაფიკის”  მესამედი ძიების პირველ რეზულტატზე მოდის,  17%  მეორე პოზიციაზე. ანუ, მთელი  “ტრაფიკის”  ნახევარი მხოლოდ პირველ და მეორე პოზიციაზე და ამავდროულად მაძიებლების  75%