Skip to main content

აუთსორსინგი AdSource -ში


აუთსორსინგი AdSource -ში




რატომ აუთსორსინგი?

თანამედროვე ბიზნესი ეძებს სულ ახალ და ახალ შესაძლებლობებს და გზებს გაზარდოს ბრენდის ცნობადობა და დაიკავოს წამყვანი პოზიციები ბაზარზე. ამისათვის ის მიმართავს სხვადასხვა ხერხებს და გზებს: იკვლევს კონკურენტულ გარემოს, ფიქრობს ახალ მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და სარეკლამო კამპანიებზე,
ციფრული ტექნოლოგიების განვითარების კვალდაკვალ ეძებს ახალ სარეკლამო არხებს და ა.შ.
სწორი მიდგომაა, როდესაც ბიზნესი ცდილობს სხვადასხვა ტიპის სარეკლამო მომსახურებაზე რისკების დივერსიფიკაციას. მათ შორის ციფრული მარკეტინგის შემთხვევაშიც და ფიქრობს ამ მიმართულების აუთსორსინგზე.

ციფრული მარკეტინგის აუთსორსინგი და მისი უპირატესობა.

ციფრულ მარკეტინგულ მომსახურებაზე აუთსორსინგი განსაკუთრებით საინტერესოა მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის. რადგან, ასეთი ტიპის მომსახურებით ბიზნესი მნიშვნელოვნად ზოგავს ფულად რესურს და მოკლე დროში აღწევს დასახულ მიზნებს.
ციფრული მარკეტინგის მომსახურებაზე აუთსორსინგით ბიზნესი თავიდან იცილებს ისეთ რისკებს და ზედმეტ დანახარჯებს, როგორიცაა მაგ:
  • არასათანადო კვალიფიკაციის და უნარების მქონე სპეციალისტის ან სპეციალისტთა ჯგუფის აყვანა თანამშრომლად;
  • დანახარჯების გაწევა თანამშრომლის სამუშაო ადგილის მოწყობისთვის;
  • დანახარჯები ხელფასზე წყაროსთან დასაბეგრ საშემოსავლო გადასახადზე;
  • დანახარჯები სადაზღვეო პრემიებზე;
  • ტრენინგებზე გაწეული ხარჯები და სხვა;
  • ასევე, თანამშრომლის შვებულებაში ყოფნის დროს არ არის დროებითი შემცვლელი კადრის მოძიების საჭიროება.

აუთსორსინგი AdSource-ში.

ჩვენთან თანამშრომლობის შემთხვევაში თქვენ აიცილებთ მსგავს რისკებს, დაზოგავთ დროს, რესურს და მიიღებთ კვალიფიციურ მომსახურებას, სწრაფად განვითარების შესაძლებლობას და ყველა იმ სიკეთეს, რაც გააჩნია აუთსორსინგს.

Comments

Popular posts from this blog

საიტის დამზადება WORDPRESS-ზე AMP ტექნოლოგიით

  საიტის დამზადება გსურთ?   თუ გსურს კონვერსიული საიტის დამზადება სწორ პლატფორმაზე ხართ. თქვენი საიტი არის თქვენი ბრენდის სახე, მძლავრი სარეკლამო და საინფორმაციო ინსტრუმენტი ვებ სივრცეში. თქვენი პროდუქტის და მომსახურების შეთავაზების საუკეთესო შესაძლებლობა ინტერნეტში.   კარგი საიტის ფლობა წინ გადადგმული ნაბიჯია და მძლავრ უპირატესობას გძენთ კონკურენტებთან მიმართებაში. თქვენ საიტს უნდა გააჩნდეს ისეთი ძლიერი თვისებები, როგორიცაა: ინდივიდუალური დიზაინი თემატური, თანამედროვე და ადვილად აღსაქმელი.  საიტის დამზადება. თავსებადი ყველა მოწყობილებაზე კომპიუტერი, სმარტფონი, პლანშეტი ფუნქციური ინტეგრირებული ონლაინ გადახდის სისტემებთან და აღჭურვილი საკომუნიკაციო საშუალებებით დაცული ვებ გვერდის დაცვა  SSL  სერთიფიკატი. უსაფრთხო ანგარიშწორება. დაამზადე საიტი ADSOURCE - ში და შექმენი შენი პროდუქტის და მომსახურების წარმატებული გაყიდვის ადგილი ვებ სივრცეში რა ბენეფიტს მიიღებთ საიტს თუ ADSOURCE-ში დაამზადებთ? მაღალი კონვერსია საიტზე  ვიზიტორების თქვენი პროდუქტის და მომსახურების მყიდველად გადაქცევის მაღალი

ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი დღეს. ციფრული მარკეტინგი  – ეს ტერმინი დამკვიდრდა გასული საუკუნის 90-იანი წლების დასაწყისში, როდესაც დაიწყო  ციფრული სერვისების  განვითარება. ინოვაციური ტექნოლოგიების დანერგვის კვალდაკვალ დაიწყო  რეკლამირების და  მარკეტინგის  ტრადიციული ფორმების და საშუალებების ტრანსფორმაცია ციფრულ არხებში.   მსოფლიოში ინტერნეტ მომხმარებლის ზრდასთან ერთად დღითიდღე იზრდება  ინტერნეტ რეკლამის  მნიშვნელობა და ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად ვითარდება  ციფრული სარეკლამო  არხებიც.  იხ.  ჩვენი სერვისები ციფრულ მარკეტინგს  ტრადიციულთან შედარებით ცალსახა უპირატესობა აქვს. ეს არის: მზარდი წვდომა მიზნობრივ აუდიტორიაზე, ხარჯეფექტურობა, საშუალება ფოკუსირება მოახდინო კონკრეტულ სეგმენტზე და შესაბამისად მნიშვნელოვნათ გაზარდო ამა თუ იმ კამპანიის პროდუქტიულობა, ასევე დათვალო შედეგები ზუსტად. თანამედროვე სამყაროში ძნელად წარმოსადგენია განავითარო თანამედროვე ბიზნესი  ციფრული მარკეტინგის  გარეშე.  დღეს, ნებისმიერი ბიზნესისთვის იქნება დამწყები, თ

"ციფრული მარკეტერი"

ციფრული რეკლამირება - "ციფრული მარკეტერი" ციფრული რეკლამირება ციფრული რეკლამირება  კომპლექსური, მრავალფეროვანი და დინამიური პროცესია. მოიცავს ციფრული რეკლამების და კამპანიების შექმნას, სტრატეგიების ჩამოყალიბებას, სხვადასხვა სარეკლამო არხების თუ პლატფორმების ათვისებას, შედეგის გაზომვას, მათი ეფექტურობის განსაზღვრას და მართვას. იხ.  ციფრული მარკეტინგი კონკრეტულ სარეკლამო კამპანიას, კონკრეტულ სარეკლამო არხსა თუ პლატფორმაზე, შეიძლება ჰქონდეს კონკრეტული დატვირთვა. სარეკლამო კამპანიების ნაწილი შეიძლება ბრენდის ცნობადობის გაზრდაზე იყოს მომართული და მუშაობდეს ფართო აუდიტორიაზე, ნაწილი კი მიზანმიმართულად მუშაობდეს სამიზნე აუდიტორიაზე და ეძებდეს პოტენციურ მომხმარებელს. ციფრული რეკლამირება  მუდმივი გამოწვევების წინაშე დგომას ნიშნავს. საჭიროა ამ გამოწვევებზე წინასწარ ზრუნვა, დროული გამოვლენა, მყისიერი რეაგირება და ეფექტური გამოსავლის პოვნა. ხშირად ერთი შეხედვით მარტივი საკითხი რთულად დაძლევადი ხდება იმის გამო, რომ წინასწარ არ